Akumulator vo Fobii

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Čtvrtek Září 21 06:17:37 CEST 2006

Mi vydržel akumulátor ve Fabii skoro 6let , teď mi před technickou odešel, ze dne na den . Údržbu jsem dělal, dolíval, měřil hustotu a dobíjel .

Jinak umím vyměnit tlumenou žárovku bez vytažení akumulátoru , heč .

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz