OT: Re: Předání parametrů v PHP

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Září 20 20:26:10 CEST 2006

On Wed, 20 Sep 2006, Bitovod wrote:

> Ano, tak to je jeden o koze, druhy o voze - predani hodnot odkazem
> (www.server.cz/clanek.php?id=51) podle meho opravdu NEMA nic spolecneho s
> formularovou metodou GET, tim mene POST... V tom pripade si rozumime -
> predavat hodnotu odkazem je rozumne a casto nutne, k pouzivani metody GET
> ("<form action... method=get>") mne (s vyjimkou interface goooooglu) zatim
> nikdo nepresvedcil.

Predavani hodnot formulare metodou GET je vynikajici vec v mnoha
aplikacich. Napriklad kdyz si v jizdnim radu MHD ve formulari vyberu
stanice odkud kam a dalsi parametry, nevyplnim cas a odkliknu, tak
pokud se to prenasi metodou GET muzu si to ulozit do bookmarku.
Priste jednom klikem na bookmark zjistim aktualni jizdy pro ten
ktery smer bez nutnosti to znovu vsechno vyplnovat.