platebni karta

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 20 17:47:23 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 20.9.2006 od pyrin:

> PROC NEKDE s jednou a tutez kartou vyzaduji autorizaci podpisem a a
> druhy den ne ? Pritom se jedna o tentyz obchod a totez zbozi a tutez
> ctecku a tehoz pracovnika ? Jednou je to bez podpisu a podruhe s.

Protoze nekteri zamestnanci jsou troubove a vyzaduji podpis tam, kde
neni potreba. Kdyz se pouzije cipova karta a autorizujes se PINem,
neni na listku kolonka na podpis, tzn. nemas se co podepisovat, a
pracovnik to ani nemuze vyzadovat - neni kolonka, neni podpis. Ja bych
se proste nepodepsal. Nekdo je mekky, podepise se :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz