Předání parametrů v PHP

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 20 17:39:33 CEST 2006

Me pripada ze ja o koze a vy o voze :) Jak se mam metodou POST dostat k
clanku ktery je ulozen v databazi (v podstate vetsina redakcnich
systemu, for atd.) s tim, ze chci nekomu  poslat primy odkaz, typicky
www.server.cz/clanek.php?id=51? Jak na metode POST rozumne postavit
system, ve kterem kdyz budu listovat tlacitkem zpet, tak aby me
neotravoval s opakovanim vyplnovanim formulare (typicky clovek surfujici
nekde v internetovych novinach)?

Krom toho, kdyz uz bych stavel platebni system, nebo predaval data,
ktera by byla dulezita tak ne na metode POST, ale na SESSION, protoze
POST se da celkem snadno obejit (asi jako GET)...

GET je prave urcena na nenarocne predavani parametru mezi strankama nebo
na ziskani promene primo z odkazu (typicky vetsina RS). POST je
samozrejme pouzitelna pro predavani dat mezi formulari a SESSION je
jejistejsi pro predavani dat mezi strankama kde zadny formular neni a
nechci pouzit GET.