RE: Předání parametrů v PHP

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Září 20 12:30:34 CEST 2006

Zkuste v GETu predat 2 kB text :)

Navic k datum v POST se dostanete stejne snadno, pokud rozumny spravce WWW
serveru nastavil globals na off. $_POST["promenna"] je uplne stejny pristup
jako $_GET["promenna"]

Navic, zkuste platit na webu kartou metodou get a reloadnout stranku :)
Jasne, podle ID dotazu by to mel prodavajici filtrovat, ale hromada stranek
s tim ma nejake potize a vas ucet se nestaci divit :)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz