Menic DC>230V sit?

David Veramon david.veramon@seznam.cz
Středa Září 20 09:53:41 CEST 2006

Pochybnost navratnosti invetsice jsem uz zminoval.
I kdyz pouzijete menic Sunrise Mini, ktery je urcen
pro vykony kolem 1kW, tak se nedostanete s cenou nize
nez 40kkč. Nevim kolik jste schopen dostat s tech
"vetru", co mate doma :-), ale bojim se, ze o mnoho
vic nez ze slunecni energie to nebude.
David B.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Ing. Tomáš Urbanec
Sent: Wednesday, September 20, 2006 10:19 AM
To: HW-news
Subject: RE: Menic DC>230V sit?

Ano tak ten Sunrise, viz.
http://www.fronius.com/download/solar.electronics/usermanuals/42041006
23.pdf

by ty podminky splnoval, umi se nafazovat, je teda urceny pro solarni
panely, ale to by tak nevadilo. Ted uz jenom znat tu petimistnou
cenu, hi.
PS: ted jsem nasel vetsi menice od Froniusu na webu SOLARTECu a cena
je od cca 56tis.

Pro ostatni, opravdu se nesnazim vymyslet perpetum mobile, dodavat
sousedovi neplanuju, staci zapnout spiralu v bojleru, nebo zacit
opravdu nabijet ty baterky... takze bych netouzil ani po nejakem
spesl elektromeru od rozvodych zavodu, a vzhledem k promenlivosti
dodavaneho vykonu ani neminim hlavni privod odpinat, spise je to
takova uvaha, kdybych postavil za barak nejakou malou vetrnou
elektrarnicku, viz ispirace treba zde:
http://windstuffnow.com/main/
                                                 Tommy OK2PNQ