PIC24HJ...

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Září 19 22:25:14 CEST 2006

Super, ja jsem taky dostal kus PIC24HJ128GP506.
No ja umim taky PIC-asm , ale spis jen pro PIC16/18. Tady mi prijde
lepsi kombinovani kodu C + inline assembler, protoze se nechci upsat k
smrti :).
Obzvlaste se tesim na moznost vyzkouseni DMA + 16bit architektury

LP.

Ja to zkousim, mam 3ks PIC24HJ128GP506, jeden mam zapojen. Az skonci
tento hekticky tyden, pokusy je neminou.

Ale s C Vas zklamu, jsem zaryty asemblerista a C pouzivam jen velice
uvazene - proc se budu s necim bavit pres prostrednika, kdyz si s ASM
rozumim stejne, jako dite se stavenici LEGO.
No a kdyz chci neco poradne vyzkouset, nebudu si brat na osahani
rukavice (chtel jsem napsat neco jineho, ale to uz by nebylo pro deti,
ktere tohle najdou, kdyz budou Googlit LEGO) :) .

--
Jiri Bezstarosti