Alternativni eamil klient pro exchange

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Září 19 22:20:51 CEST 2006

Umi to vsechny veci ktere se chovaji jako mail
Tj ve verejnejch slozkach poslany veci a prilozeny soubory
Neumim si predstavit ze by to otevrelo kalendar
Ten se tusim da ale otevrit prez outlook web access (web rozhrani exchange)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Tuesday, September 19, 2006 8:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Alternativni eamil klient pro exchange

Dne úterý 19 září 2006 16:01 Filip Kotouček - MP Media s.r.o. napsal(a):
> Umi to tusim evolution nebo thunderbird Ale nezda se mi to dodelane
> takze jsem na exchange zapnul imap a zapnul verejne slozky do imapu a
> maka to perfektne na linuxech macintoshich proste vsude Lezem na to
> pomoci thunderbirdu muzu doporucit
Funguje to i s planovanim, kontaktama a tema dalsima hovezinama?
Ja mam kmail pres imap jen na postu, zbyle slozky tam vidim taky ale nic krome posty to neumi.

Kdysi jsem na to zkousel evolution, ale vic nez tu postu jsem tam taky nevidel, takze jsem se vratil ke svemu kmailu, na ktery jsem zvykly.
Ono se bez toho co tam nemam da obejit, akorat sefove obcas neco halucinuji o tom, ze ty kontakty bychom tam meli pridavat a pouzivat ten kalendar.

Pouzivam pouze linux. (Windows v praci mam take, ale uz jsem do nich trictvrte roku nebootoval a asi to tak bude nedale, a to jsou legalni, jake plytvani)

Jakub Ladman