Re: Předání parametrů v PHP

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Září 19 21:48:25 CEST 2006

Predem upozornuju, ze neporadim :) Predpokladam, ze jde o znak &, ktery by
se mel rozkladat na entitu &, coz GET nedela. Abych rekl pravdu, neumim
to zmenit, anzto jsem GET doposud prakticky nepouzil (vyjma nejakych testu
"co to dela"). Je nejaky duvod, proc tuto metodu pouzivat? Z formularu
pouzivam POST, je duvod, proc to nedelat? Mozna ziju leta v bludu...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 9:37 PM
Subject: OT: Předání parametrů v PHP

Hezký den,

    prosím, neví někdo jak předat dva parametry metodou GET tak, aby
stránka zůstala validní ? Zkoušela jsem hledat, ale jediné co jsem našla
je rada, že si mám v nastavení serveru změnit oddělovače parametrů.
Jenže tato rada je poněkud nepoužitelná.

    Existuje řešení a nebo budu muset web přepsat tak, aby se parametry
předávali přes POST ?

    Děkuju za odpovědi a pokusím se ta OT trošku omezit :-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!