RE: dotyková folie

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 19 20:34:29 CEST 2006

Jsou to dva rezistory polozene napric prez sebe. Dotykem je v tom miste
proklemujete. Elektronika tedy musi nejprve na jeden z nich dat nejake napeti
(rekneme 5V) a obe elektrody druheho spojit a zmerit napeti na nich (stane se
z toho proste potenciometr. Tak zjistite jednu souradnici. Pak se role
rezistoru vymeni a ziskate tak druhou souradnici.

Myslim, ze nez neco sloziteho vymyslet a bastlit, bude jednodussi se podivat
na web TI (www.ti.com), ktery vyrabi (alespon pokud se nepletu)
specializovane svabiky, ke kterym dotykovku pripojite a lezou z toho primo
cisla souradnic. Navic TI posila vzorky, takze je pravdepodobne dosazitelny
stav, ze Vam s tim za cca tyden zazvoni motorkar az u dveri :-)

Jakub Serych