Menic DC>230V sit?

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Září 19 17:44:35 CEST 2006

Co takhle malé vodní elektrárny nebo větrné mlýny ? Tam by se něco takového
mohlo používati.
Taky byste mohl zkusit zapátrat u firem co  dodávají fotovoltaické články.
Tam prej existuje docela slušná výkupní cena za kWh (snad 12Kč ?). Určitě
takový měnič v tomto oboru bude, ale asi to bude finančně náročný. Kdysi
jsem slyšel, že prej existoval projekt pro školy, že měli FV článek a měnič
a dodávalo to do sítě.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Ing. Tomáš Urbanec" <urbanec@feec.vutbr.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 5:24 PM
Subject: Menic DC>230V sit?

Zdravim konferu, vzhledem k hladu po HW dotazech bych se zeptal ...
Nejsem silnoproudar a zajimalo by mne, jestli nevite neco o menici
DC> sitove napeti takovem, ktery by se dal pripojit primo do zasuvky
a dle svych moznosti by dodaval energii do mistniho rozvodu. Neresil
bych problemy s elektromerem, napr. odber bude vzdy vetsi, nez dodany
vykon...Vite neco o takovem zarizeni? Nazev, vyrobce, anglicky
terminus technikus pro google, vlastni konstrukce a pod. pro vykony
radove 200W az 2kW.
Predem diky za informace a tesim se na diskuzi...
                 Tommy OK2PNQ