Re: Tluste vrstvy

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Září 19 13:18:05 CEST 2006



Teplota nestaci. Automotive neni soucastka s teplotnim rozsahem -40°C
az 105°C nebo 130°C a s definovanou elektrostaickou odolnosti. Jsou
tam veci navic (asi homologace a interni procesy firmy), co? nevim.

Pred casem jsem delal neco s Nitron-em a slo to. Dneska neni automotive
a pri redesignu se musi vzit i jiny procesor. Napriklad.


KOTTAS



> Automotive verzie jednocipov su asi uplne od pociatku,
> to predsa bol
> jeden z hlavnych hnacich motorov vzniku jednocipov,
> vid historia
> i8084/8051...
> 
> Ale ze to neviete, aky presne je ten rozdiel.... Hmmmm,
> a to som ratal s
> tym, ze ked to budem potrebovat vediet, opytam sa prave
> Vas... :-)))
> Vlastne, ak chcem s tou hybridarnou zacat, tak hned
> to potrebujem
> vediet, ze? ;-)))
> 
> Mno, ja osobne by som si tipol niekolko veci, sirsi
> teplotny rozsah nez
> industrial (to by ostatne malo vyplynut aj z datasheetu
> ak existuje aj
> industrial verzia) a z toho vyplyvajuce ine materialy
> a technologie
> puzdrenia (a mozno aj technologia cipu, ale to pochybujem),
> 
> rozsiahlejsie a pravidelnejsie testovanie spolahlivosti,
> mozno
> presnejsie vedena dokumentacia priamo k jednotlivemu
> kusu a mozno aj
> individualne zahorovanie (tie posledne dve veci su
> urcite v MIL, ale asi
> automotive nie, to by bolo asi moc drahe).
> 
> 
> wek
> 
> tsvach@volny.cz wrote:
> > Fiha, dohodi. Ale jen kdyz budete mit Automotive
> > akreditaci.
> > > 
> > Ono si treba neni mozne vybrat ani libovolny procesor.
> > Uz i ty maji Automotive
> > > oznaceni a od stejneho vyrobce vedlejsi typ ne.
> > 
> > Do dneska po peti letech ale nevim co to oznaceni
> > v parametrech znamena.
> > > Ptal jsem se a odpoved byla - jiny proces - ale jaky?.
> > > 
> > 
> > Kottas  
> > 
> > 
> > 
> >>tsvach@volny.cz wrote:
> >>
> >>>Bohuzel to na normalnim plosnaku nejde, protoze
> >>>z
> >>>>>>plochy 4 cm^2 musim
> >>>
> >>>>odvest 16W. Pruchodem laminatu to uz dal nejde.
> >>>>Proto
> >>>>>>>
> >>>keramika jako
> >>>
> >>>>SMD soucastka.
> >>>
> >>>V automotive kvalite a 1000k/rok. 
> >>
> >>Fiha, to mnozstvo je inspirujuce, neoplatilo by sa
> >>>>taku hybridaren dat
> >>dokopy ad hoc? (prip. nam pan Kottas dohodi este
> >>jeden
> >>>>dva podobne
> >>ksefty)  :-)))
> >>
> >>Verim, ze knowhow by sa tu na hw-news naslo...
> >>
> >>
> >>wek
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 


-- 
NAJDĚTE SI LEPŠÍ PRÁCI!
http://im.impact.as/sign/jobilot/




Další informace o konferenci Hw-list