IO pre vytvorenie USB u PCI

iko iko@kamarad.cz
Úterý Září 19 09:40:20 CEST 2006

Tiez som mal taky problem, ale nechadzal by som to vyhradne na chip VIA.
V inych pocitacoch mi to bezi uplne v pohode, jediny problem mam v
jednom konkretnom pocitaci. Asi zrejme nejaka nekompatibilita chipsetu
na doske a toho VIA chipu.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises