Re: Tluste vrstvy

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Úterý Září 19 08:51:24 CEST 2006

Bohuzel to na normalnim plosnaku nejde, protoze z plochy 4 cm^2 musim
odvest 16W. Pruchodem laminatu to uz dal nejde. Proto keramika jako
SMD soucastka.
V automotive kvalite a 1000k/rok.
Panu Valuchovi dekuji za nabidku zprostredkovani, ale obavam se, ze CERN
neni zarizen na tyto pocty.

Jeste jednou dekuji za typy na vyrobce.

Hugo kOTTAS