OT - Re: Stolní DVD a DivX

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Září 18 21:24:15 CEST 2006

Saso, malej u pohadek zacina mluvit (jinak ho clovek moc nedonuti).

Psycholozka doporucuje poustet pohadky dal (ale neprehanet)...
nevyhoda je, mensi fantazie deti, tzn. mene si zapamatuji
(malo zapojuji pravou polovinu mozku)
U cteni se casto nesoustredi, dela kraviny apod.

No to staci...to je opravdu moc OT

Prichy

PS: psycholozce je pres 50 roku...pocitam, ze vi, co dela