Spolehlivost TCP/IP prenosu po internetu

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Pondělí Září 18 18:45:22 CEST 2006

TCP/IP paket je chranen CRC32 zabezpecenim. Vlastnosti tohoto zabezpeceni jsou zavisle na delce vysilaneho paketu a urovni zaruseni prenosu. Pravdepodobnost neodhaleni chyby je mensi u kratsiho paketu, ne vsak vzdycky - bohuzel se pro nektere delky vyrazne zvysuje (treba 40x).
Pocitali jsme grafy pravdepodobnosti chyb pro ruzne CRC polynomy, ale pro jeden to trva dny az tydny. Nema tu nekdo pristup k superpocitaci, nebo k nejakemu koprocesoru z hradlovych poli?

Odhaduju pravdepodobnost nedetekovani chyby na TCP/IP tak 10^-9.

Zdravim CK