RE: Stolní DVD a DivX

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Září 18 18:40:50 CEST 2006

> Já mám Maxton MDVD-101 a jsem s ním velice spokojený. Sice se už
> nevyrábí, ale umí načíst více titulků k filmu, podporuje češtinu.
> Optical out, coax out, 5.1 . Nemá dekodér DTS (kdybych neměl
> receiver s
> podporou DTS, tak dvd přehrávač bez podpory DTS (dekodéru)
> nekoupím.) Má
> české menu.
>
> Honza J.

Dobry den,

take mam tento prehravac, ale mam s nim problem - obcas nefunguje dalkove
ovladani, a to tak, ze vubec. Koupil jsem si novy ovladac, ale nepomohlo to.
Predpokladam tedy, ze problem neni u vysilace, ale na prijmu. Nemate s tim
nekdo podobnou zkusenost, pripadne neznate reseni ? Na reklamaci to neni,
nejsem schopen to definovane zopakovat. Vestinou pomuze vystoupit a za
chvili nastoupit (vypnout/zapnout) :-), ale nekdy se to musi vickrat
zopakovat, coz je hodne otravne. Bez dalkoveho ovladani prehravac prakticky
nejde pouzivat.

Diky

Jiri Foldyna