OT: Grafy jako obrazky

Ota Herm ota@herm.cz
Pondělí Září 18 18:26:34 CEST 2006

Osobne bych jako nejrychlejsi variantu volil Matlab (tedy pokud se u Vas
pouziva). Jinak na to velmi sikovny bude gnuplot. Nepripada mi slozity a na
kresleni grafu je velmi sikovny. Hlavne jsou grafy zadany textem
(skriptikem), takze se daj pozdeji upravovat snaz nez "naklikane" v Excelu a
podobnych.   Ota