RE: Stolní DVD a DivX

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pondělí Září 18 15:55:55 CEST 2006

U toho Sencoru je třeba navíc dodržet to, aby v jednom adresáři byly jen jedny titulky, jinak nenačte ani jedny z nich. Například soubory film_a.avi, film_a.sub, film_b.avi, film_b.sub v jednom adresáři je špatně a titulky nebudou načteny. Také jsem narazil už i na omezení velikosti jpg obrázků, ale to zase tolik nemrzí, protože ta hranice je poměrně vysoko.