Nakup na ebay.com

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Pondělí Září 18 11:51:23 CEST 2006

Paypal jsem mel, pak kvuli nejakym problemum u nejakeho prodejce
mi karta pro internetove platby byla bankou zablokovana. Ale to mozna
nebyl problem PayPalu, platil jsem jeste jinym systemem.

Kazdopadne se nedokazu na ebay zaregistrovat neb moje MasterCard karta
neni dostatecne validni. :-(

Mam ucet u GE, kde jsou u teto karty defaultne zablokovany internetove
platby a internetova karta viz vyse....

Sakra. Ja bych to zapaltil i pres WU. Deska stoji 50 dolaru a da se
koupit hned. Takze zadna akuce.

Mira