Stolní DVD a DivX

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Září 18 11:20:06 CEST 2006

Jak jsem psal. Nektere (starsi) divx prehravace neprehraji avi (divx),
ktere jsou kodovany s prepinacem Quarter Pixel, nebo GMC (v podstate jde
o to, ze je vysledek kvalitnejsi nez bez zapnuti tohoto prepinace, takze
se to celkem hojne pouziva). U AVI se to da vycist treba pomoci
programku GSpot. Tak abyste potom nebrecel, ze vam to divx neprehraje i
kdyz je to divx prehravac :)

http://www.slunecnice.cz/product/GSpot/