OT: Internet express a nastavení pošty v OE

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Září 18 09:08:39 CEST 2006

POP3 by melo fungovat normalne.
U SMTP muze byt problem, kdyz ma ucet napr. na Tiscali. Ti neumoznuji
posilat pres jejich SMTP od jineho pripojovatele internetu.
Odesilani musite nastavit pres "IOL", ovsem jeste je nutne pouzit tzv.
"overeni". Vice :
http://www.cz.o2.com/techzona/cz/navody_a_konfigurace/e_mail/nastaveni_postovnich_serveru.html
http://www.cz.o2.com/techzona/cz/navody_a_konfigurace/e_mail/ms_outlook_express.html

Od telekomunistu musite mit jmeno a heslo pro mail. Napr. mate ucet pro
internet:
ucet: franta.vonasek.iex
heslo: 2C5gsr8

Tak pro mail bude nejspise heslo stejny a ucet bude: franta.vonasek@iex.cz

Bud Vam to prilo postou nebo to zjistite na lince 800 184 084, kde
musite prokazat, ze jste majitel linky.

Martin Hanek