IO pre vytvorenie USB u PCI

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Září 17 21:33:37 CEST 2006

A existuje vůbec takový chip ?
Já to nikdy nezkoumal moc podrobně, ale mám dojem, že drtivá většina
věci na PCI byla dělaná tak, že na kartě bylo nějaké FPGA nebo ASIC
obsahující PCI IP core a teprve na něj se drátovalo něco dalšího.
Alternativně by se dal vzít nějaký ten Spartan2 a naimplementovat to do
něj pomocí VHDL či Verilog. Na www.opencores.org se dá najít dost
inspirace nebo hotových věcí, které stačí pospojovat.

Zdraví PavelK