Sporak Gorenje EMC62

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 17 19:32:24 CEST 2006

Ten bimetal to asi bude urcite, tim regulacnim koleckem se to cele
posouva, takze se tim meni potrebne prohnuti toho bimetalu pro
sepnuti/rozpnuti. Ted kdyz do toho koukam jeste podrobneji, tak koukam
ze ten odpor zrejme vyhriva ten bimetal (pres bimetal se zadny proud
neuzavira). To by presne odpovidalo popisu zavady. Zapne se to -
odporem neprochazi (pres ten blby kontakt) proud a tak bimetal
nevypina. Vzhledem k tomu ze ten kontakt na tom odporu tam "tak nejak"
je, to takhle dela jen obcas.

Tak ted jeste: Da se nekde takovyhle odpor sehnat? Myslite ze mam
sanci ho nejak opravit?

Dekuji Lukas Burda