Tonery tiskaren a kopirek

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Září 17 19:11:18 CEST 2006

"...ono to s cizim tonerem tiskne...", ale kvalita je uplne na houby a sama
tiskarna (valec, pripadne pec) jde do haje velkou rychlosti.

U nas byly pokusy takhle vyuzit toner z jedne kopirky do druhe (byl tam
dosypavaci toner ve flastickach, takze nebyl problem proste nasypat prasek z
jine flasticky), ale kvalita byla opravdu na nic (seda pismenka na zamatlanem
papire, ktera navic mela tendenci se oloupavat). Po cca tydnu uz pismenka
nebyla videt temer vubec a az do vymeny valce (nastesti tou dobou uz byl
stejne na odpis) to nebylo pouzitelne ani s orig. tonerem.

Jakub Serych