Tonery tiskaren a kopirek

aze azehw@volny.cz
Neděle Září 17 11:32:24 CEST 2006

Mozna ma nekdo podobny problem: nefunkcni laserovka, napln toneru OK a k
tomu treba jeste jedna navic, ale v nove laserovce jine znacky dosel prasek.
Co ted? Zkusit pouzit ten "stary" ?  Napriklad u rady tiskarem jednoho
vyrobce (zkousel jsem Minoltu, naplne stare PP06 nasypat do PP 1250W, je to
OK) to asi jde, ale co treba Canon-Minolta? Mate nejake zkusenosti s
"krizenim" ruznych druhu a s prasky do kopirek a laserovek? Ty jsou asi
jine. Zbyl mi toner z kopirky Canon NP3225, asi pul kila, a dosel v
laserovce Minolta. Jeste mam krabicku toneru do staricke kopirky Xerox.
Az dojde toner v multistroji Canon MF5650 (kopirka/tisk./fax), zkusil bych
mu ten Canonovy prach vnutit, i kdyz...... Ale co ta Minolta? Nebude
protestovat?
To jsou starosti, ze .. :))
AZE