OT - Re: Stolní DVD a DivX

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Září 16 08:32:34 CEST 2006

O2  ted vysila po telefonnim kabelu ( datovy tok je 3,5Mb IPTV + 3 Mb
internet)

Je to v MPEG4 a kdyz kvalitu srovnam s czechlinkem  ( VBR tok od 2-5Mb
MPEG2)  je ten czechlink lepsi..

Pro srovnani pak staci pustit nejaky volny kanal z analogove Astry (
RTL, ZDF atd....)  a cely digital se muze jit zahrabat.
Zejmena v tech rychlych prechodech jak pisete je to uplne o necem jinem!