RE: Stolní DVD a DivX

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pátek Září 15 17:08:35 CEST 2006

Debata se stahla uplne nekam jinam,nez se tazatel  ptal.

Kupte obyc nejlevnejsi sunku co hraje avicka a mate vymalovano.Mam doma 2x
DVD prehravac s divix od Philipsu a jsem plne spokojen.Podpora ceskych
znaku,české menu,ovladani pro blondyny(damy odpusti).Mala si jedinym
cudlikem pusti dvd a uz to jede a pokud nahrajete na jedno DVD vic dilu,tak
na konci kazdeho to zachroupe  a pusti další.

Při dnesni vydrzi těchto zarizeni mate stejne jistotu,ze za ty dva roky az
bude po zaruce,to chytnete a hodite z okna.Neni duvod resit
znacku,kvalitu,extra funkce.Jdete a v supermarketu kupte nejakou
sunku,popripade v electroworldu kupte prehravac od MATSUI(docela sileny) a
jste totalne v pohode.Kdyz se pokazi,tak se na miste vymeni za novy a jedete
dal.Po roce a pul,kdy to bude tutove v haji,uz ho mit nebudou a dostanete
novy model,popripade z5 peníze a koupite si recorder.Jedina věc co bych
koukal ja tak jaky formaty titulku to prehrava.

Ja ty svy prehravace mam uz 2 a 1 rok a bez problemu.Jeden jsem koupil
normalne v zastavarne za 1000,- a slape jak hodinky.Ono se Vam klidne muze
stat,ze tak maly dite si splete suplik na dvd s hrackou a jedete kupovat
novy.

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz