Stolní DVD a DivX

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Září 15 15:24:19 CEST 2006

Take koukam po necem podobnem (prehravani DivX, nahravani na DVD, nemusi mit
HDD), ale podminkou je DVB-T tuner, idealne zvladajici MPEG4 (nerad bych to za
rok likvidoval), a to vse nejlepe za cinskou cenu, dvacet za to opravdu davat
nechci. Nevite o necem?

Pavel Kutina

On Fri, 15 Sep 2006 15:19:07 +0200, Michal Grunt wrote
> [...]
> to umi nahravat na DVD-RW, ale zase hledat na ktere to clovek
> nahral... a jsme zpatky u videokazet :) HDD v prehravaci (rekorderu)
> je prave perfektni v tom, ze slouzi jako docasne uloziste bez dalsi
> manipulace a starani se o media (nehlede na kapacitu).
>
> Kdyz uz bych me ja kupovat DVD rekorder, tak s HDD + nejaka moznost
> jak jednoduse dostat data ven (USB, LAN, WIFI) abych si s tim molh
> pohrat v PC, a nejlepe i s novym DVB-T tunerem (nebo jeste lepe DVB-
> T + analog). DivX by to tedy prehravat nemuselo (na to se da poridit

DVD rekordéru není dnes již tak velký, pro příklad
přehrával DivX pouze na počítači, jen můj osobní názor