převod peněz ze zahraničí

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Září 15 00:22:23 CEST 2006

Zaujal mne pay pay a chtel bych jej pouzit pro prijem penez ze Slovenska
za zbozi jelikoz prevody jsou priserne drahe.
Netusite ale, jak potom budu pred FU prokazovat platby? Resp. treba, jak
se to bude libit zakaznikovi - firme, ktera bude posilat penize na jiny
ucet, nez ktery mam veden jako svuj BU firemni ?
Nebo snad lze tento ucet u paypay registrovat jako BU ?
Diky za objasneni, toto jedine me jeste odrazuje od pouziti....

Petr