RE: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 14 21:14:10 CEST 2006

Ja to taham tim CompeGPS, ono si to serveru samo rekne o spravna data, takze
moc nezkoumam kde presne data lezi. Ale stazene soubory jsou znaceny
souradnicemi, napriklad N50E014.hgt je "ctverec" jehoz jedna (tusim spodni)
strana je 50. rovnobezka a jedna bocni (tusim, ze leva) strana je 14.
polednik. Navazny "ctverec" je pak napriklad N50E015.hgt

Googlnul jsem SRTM (tak se jmenuji ta data) a vylezl hezci server:
http://srtm.csi.cgiar.org/

Tam se Vam asi lepe podari najit, co potrebujete.

Jakub Serych