RE: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 14 15:13:12 CEST 2006

> Kdyz uz je rec o GPS. Mam takovou myslenku. Vzal bych si do ruky GPS
> modul + nejake zarizeni kam by se ukladali souradnice, pak bych se
> prosel po nejake venkovni plose a udelal bych si sit treba po dvaceti
> metrech, resp. bych kazdych 10m zmacknum tlacitko a to by zapsalo
> souradnice do nejakeho modulu (pameti), az bych prosel takto
> treba 300m,
> poposel bych 10m doprava (nebo doleva) a sel bych zase po
> 10metrech zpet
> atd. Tyto souradnice bych si pak vyexportoval do PC a nechal
> si udelat
> [...]
Celosvetovy 3D model terenu ve ctvercich 90x90m je bez prace volne stazitelny
z tohoto serveru:
http://edcftp.cr.usgs.gov/pub/data/

Pouzivam to z programu CompeGPS po litani na padacku, kdyz se vecer koukam,
kudy a jak jsem letel. Je to neuveritelne moci si delat rekonstrukci sveho
letu :-))

Jakub Serych