Podsvietenie pri vypadku

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Čtvrtek Září 14 14:59:46 CEST 2006

Mal som na mysli samozrejme radioaktivny material, ale nie az tak, aby som
to musel kupovat v inej krajine.
Predpokladal som, ze je to bezna poziadavka (napr. aj v tych hodinkach) a
takato farba sa pouziva castejsie.

ked chcete aby vam nieco dlhodobo chemicky svietilo bez prudu musi to
byt z principu radioaktivne :-)