RE: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Září 14 13:17:00 CEST 2006

> absolutne a o 2m
> Souradnicova chyba bude
>
> Hmm, to je dost na nic. To to je vazne tak nepresne? Letecke snimky
> nejsou k dispozici. Neco by se dalo vytahnout z mapy.cz, ale
> to je stare
> (tak 3 roky) a mezitim se hriste menilo.

Tak ona existuje jeste DGPS (alias Diferencial GPS), ktera je podstatne
presnejsi, vyuziva se toho, ze mate jednu GPS na bode jehoz presne
osuradnice znate a chyba se tim nejak kompenzuje. Ale co jsem tak slysel tak
to vubec neni levna zalezitost.

Zkuste se poptat u geodetickych firem.

Dusan Dolezal