Re: GPS, prevod souradnic do 3D programu, Bylo RE: Pípátko na rychlost...

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Září 14 12:20:19 CEST 2006

> Pro vyzkouseni muzete chodit s notebookem, 300 metru se s tim ujit da ....

Jasne to jo, ale jaky GPS prijimac pro tyto ucely byste mi doporucily?
Zase aby to nestalo majlant. Pokud by mel seriovy port, tak bych snad
byl schopnej pro to udelat krabicku s elektronikou pro uchovavani
souradnic a tlacitkem pro jejich ziskani. Mozna ucel trosku upresnim,
slo by o vizualizaci golfovych jamek (delka cca od 100m po 500m, sirka
max. 100m, spis 50m) a nasledne zobrazeni ve 3D na webovych strankach.
Bud jako render - AVI nebo pres VRML nebo co to dneska je. Jisne slo by
to udela dle fotek, ale to by bylo o nicem... Zatim to u nas nikdo nema,
v zahranici take nic moc, takze bych byl prvni :) resp. klub kam chodim
obcas hrat a staram se o jejich web.