Nefunkcni CNC stroj?

Jakub Václavík jakub.vaclavik@matl-bula.cz
Čtvrtek Září 14 08:22:42 CEST 2006

Dobry den pavel,

to spis vypada na servopohon, zkuste , pokud to stroj umoznuje najezd
na danou soradnici nizsi rychlosti, pokud tohle projde, pak bych videl
problem v regulatoru pohonu nebo samotnem motoru (pretizeny regulator,
chybejici faze). Jinak obecne jsou tam dve servosmycky, jedna
rychlostni, a jedna polohova ty je potreba taky zkontrolovat...