Prieskum verejnej mienky: Verite integrovanym resetom?

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Září 13 18:44:54 CEST 2006

Konkrétně u AT89C51ED2 interní brown-out funguje. Když jsem špatně
navrhl desku (napájení šlo přes CPU k relé se spotřebou cca 100mA), tak
se po rozepnutí relé často resetoval. Po předrátování O.K. K resetu po
náběhu se konzervativně držím 10u/8k2 a nepozoroval jsem problémy. Nešlo
ale o žádné mission-critical systémy.
La'd"a