OT: převod peněz ze zahraničí

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 13 12:56:02 CEST 2006

No, mozno by som to s Holandskom vedel vybavit; ostal by vsak rovnako
neprekonatelny problem SK-CZ... :-(

Posledna "oficialna" platba do CR (s OUR, samozrejme) skoncila poplatkom
pre TatraBanku 300Sk plus "vylohy zahranicnej banky" (v tomto pripade to
bola KB) okolo 200Sk...

Je to hanba v dnesnej dobe, ked tie banky to stoji zrejme len par
wattsekund prudu do kompov a par byte cez - nejaku - siet; mozno za tym
je aj nejaka "nadnarodna organizacia", ale aj tak sa mi to zda prehnane.

Bohuzial, ziadna paka proti tomu nie je. PayPal/y a podobne su dobre na
prevod par korun medzi "obcanmi" ale "obchodny styk" (s prepacenim :-) )
takto tazko zrealizujem...

wek