RE: převod peněz ze zahraničí

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 13 11:31:16 CEST 2006

Jediny zpusob co jsem nasel je mit ucet v te zemi
Odeslani byt jen 10ti korun do ciziny je zpoplatneno castkou 250 u csob  :-(
Nejmene tusim 200 kc nevim uz u jake banky

O prijeti penez jsem se zatim nezajimal proste si zarizuju ucet v nemecku
Coz je taky na dlouhy lokte
Jsou celkem neochotny zarizovat to cizincum
Stejne tam clovek musi zajet alespon 2x

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Wednesday, September 13, 2006 11:24 AM
To: HW-news
Subject: OT: převod peněz ze zahraničí

Doporučte mi prosím nějaký způsob, který bych mohl doporučit pánovi z Nizozemska který by ode mne chtěl něco koupit.
Cena včetně poštovného je 253,-kč ale jak jsem právě zjistil u své banky, zaplatil bych za přijetí 150,-kč což je nesmysl.

Nevíte jak to zařídit levněji?
Ideálně abych ty peníze dostal celé a Holanďan nezaplatil víc než 10€

Díky
Jakub Ladman