Stoln9 DVD a DivX

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Září 13 10:50:39 CEST 2006

>   Jak je to ale s DivX formátem u těchto přehrávačů? Našel jsem, že
>   některé umí DivX 3.x, některé 4.x a 5.x, a ty dražší DivX 6.0. Dá se
>   v těch přehrávačích nějak změnit firmware, aby uměly i novější DivX,
>   nebo je to tam napevno, a nejde s tím nic udělat? To bych potom
>   musel ty nové pohádky, které budou časem v DivX 7 a dál převádět v
>   PC na VOBy, a vypalovat to jako DVD?

	Ja jsem asi pred pulrokem koupil za 16 set DVD YAMADA DVX-6800
(obcas se vyskytuje i pod nazvem Chili a vyrabi to UMAX) a zatim to prehralo
vsechno, co jsem do toho strcil (krome WMV, to neumi), dokonce zvladl i
mastodonti 4GB AVI nebo AVI s vice zvukovymi stopami.
	Ma cip MediaTek, 5.1 vystup na CINCHich, nema VGA, umoznuje uprgrade
FW.
	Puvodni FW mel trochu problemy s citelnosti titluku i DivX - dost
maly font a bez oramovani, ale exituje dost ciperna skupinka vylepsovacu,
takze po upgrade FW se da u titulku menit velikost fontu, barva pisma a
oramovani, polopruhledny podklad, automaticky zalamovat dlouhe radky... Je
tam vyber asi z 8mi zakovych sad, mezi nim i Win1250 (ISO 8859-2 bohuzel
neumi), takze s cestinou zadne problemy. FW existuje ve dvou modifikacich,
"A" umi prehravat i OGG a OGM, "B" ma misto toho podporu NeroDigital a DivX
Ultra. Blizsi info najdete na http://www.y6800x.wz.cz/.

	Zatim teda abslutni spokojenost, samozrejme nemam dlouhodobe
zkusenosti, tak nevim, jestli se to po roce nerozsype na krupici...
	Je pro uplnost dodam par nectnosti:
	- blbe se vyndava DVD z supliku, suplik je sirsi, musi se brat za
stred (ale to je asi "vlastnost" vetsiny prehrvacu)
	- nema Stand-by tlacitko, pouze tvrdy sitový vypinac, upraveny FW to
resi moznosti namapovat funkci Stand-by na tlacitko Eject na DO, cimz zase
prijdet o moznost vysunout DVD na dalku
	- zle jazyky tvrdi, ze ma mizerny vide D/A prevodnik, na sve 55cm TV
to nejsme schopen posoudit, mne to staci
	- par bugu ve FW, napr. obcas to blbe prehrava SRT titulky, ale
restart prehravace to srovna

			Ales Zika
			http://results.cz