Prieskum verejnej mienky: Verite integrovanym resetom?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 12 19:51:42 CEST 2006

PIC - obvodu BOD (reset pri podpeti) verim. Funguje dobre. Prikladem
uvedu aplikaci maleho robotu - hracka, kde byl PIC tehdy jeste bez BOD.
Po vypnuti napajeni zustavalo na kapacitach na napajeni dost dlouho neco
snad pod 0.8V (pokud se dobre pamatuji) a ty uz nic nechtelo zrat. Dokud
se neosetril reset lepe nez jen odporem a napajeni se nahodilo drive,
nez to z tech 0.8V spadlo dostatecne dolu, proste to po pripojeni
napajeni neresetilo. Reset se musel lepe osetrit. U PIC se zapnutum BOD
jsem problemy s resetem nezaznamenal. Ne ze by se nemohly vyskytnout,
ale pokud clovek nepodceni kapacity na napajeni a neudela "nejake
zverstvo", byt by nemely.

S resetem si urcite neco v zivote uzil kazdy, kdo neco delal s nejakymi
MCU a to specialne v dobach drivejsich. Nakonec s resetovanim ze
suplikovych zasob u x51 jsem si kdysi poradil takto:
http://www.bezstarosti.cz/elec/supervisor/supervisor.htm

--
Jiri Bezstarosti