Poradite s Altium Designerem?

Roman Horvath holatron@seznam.cz
Středa Září 13 09:29:55 CEST 2006

Zdravim, plosaky mate vlastne vzdy ako par kedze su sucastou jednej
kompaktnej schemy. Oba pcb nakresite vedla seba v jednom dokumente. Aj
vystupy pre vyrobu mozte pripravovat tak ze budu spolu na prireze...
Roman

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 12, 2006 8:14 PM
Subject: Poradite s Altium Designerem?

Hraji si s AD a narazil jsem na nasledujici problem s kterym neumim hnout.
Nakreslil jsem schema na jeden sheet a pak jsme zjistil, ze se s tim neveju
na DPS, tak jsme kus elektroniky prenesl na druhy sheet s tim, ze to cele
bude na dvou DSP spojenych konektry. Vytvoril jsem druhy dokument pro DPS a
vse zkompiloval.

Nicmen AD muj zamer nejak neochopil a na obe DPS se mi snazi nacpat vsechny
soucastky.
Poradite jak AD "naznacit", aby to co je ve schemtu A umistil na DSP A a to
co v B na DSP B ?

Dekuji