OT:Típání obrazovky

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Září 12 17:05:57 CEST 2006

> 1)
> Setkal jsem se s prekérní situací. Potřebuji z videa "típnout" obrázek. Normálně jsem 2 takhle udělal (přes PrtSc do schránky a vložit do malování, oříznout a uložit jako jpg).Jedná se jen o náhledy televizních obrazovek z reportáže na web; tzn. kvalita vyhovuje.
> [...]

Nejspis budete muset zapnout v tipacim programku moznost tipani i
overlay... Ja jsem to resil tak, ze jsem pustil jeden stary mediaplayer
s libivolnym klipem a pak jeste jeden s klipem ktery jsem chtel tipat.
Totiz kdyz jsem pustil jenom jeden, prehravani jelo v overlay, kdyz jsem
pustil jeste k tomu druhy tak ten druhy uz jel v surface a dalo se to
normalne tipat pres printscreen. Nyni pouzivam Media Player Classic
(vypada to jako stary dobry mediaplayer 6 z windows + lepsi funkce) a s
tim tipam obrazky normalne pres printscreen uplne v pohode.