OT:Típání obrazovky

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Úterý Září 12 16:30:30 CEST 2006

Zdravím vespolek,
pokud je zde odborník, který by mohl věnovat minutku mému problému; popř. někdo, kdo už to řešil (a vyřešil :-), tak předem děkuji:
1)
Setkal jsem se s prekérní situací. Potřebuji z videa "típnout" obrázek. Normálně jsem 2 takhle udělal (přes PrtSc do schránky a vložit do malování, oříznout a uložit jako jpg).Jedná se jen o náhledy televizních obrazovek z reportáže na web; tzn. kvalita vyhovuje.
U třetího se mi nějak nevede ani za použití "típacích" programů (FlashCam, FastStoneCapture.). Při vložení přes schránku je obraz přesně v místě, kde je pod ním okno přehrávače (přičemž obraz stojí a  celým okolím lze hýbat - ale hlavně-když vypnu program pro přehrávání videa (WMP nebo Power DVD), tak to celé zmizí a mám místo obrázku jen černý obdélníček... Asi se picnu a potupně vyfotím obrazovku...
2)
V pátek mi u Acer Travel Mate4650 najednou přestaly chodit USB porty. Přitom interní USB DVD RW combo jede. A před chvílí, když jsem si neuvědomil, že ty USB-čka nejdou, jsem chtěl stáhnout fotky a foťák to poznalo a nainstalovalo (už proběhla přeinstalace ovladačů a nakonec celých XP-ček). V Total Commanderu je disk "i" vidět, ale když se na něj chci přepnout, tak to nejde. Není to nějaký vir nebo něco podobného? Možná shodou okolností kolegovi na stolním PC v SO taky náhle přestala jít USB myš, ale ten to rozchodil přes "odbornou nápovědu a pomoc" a vlastně přesně neví, co dělal. Já nic nenašel, co by tomu odpovídalo. Zatím je v USB portu funkční pouze lampička:-)
Což je prekérní situace, protože se připojím jen do sítě, ale jsem bez COM a LPT, které mám přes převodníky z USB, poněvadž na NBfyzicky nejsou.

Předem dík.

P.B.