Prieskum verejnej mienky: Verite integrovanym resetom?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Září 12 15:51:09 CEST 2006

> chcel by som sa opytat na vseobecnu mienku o resetovacich obvodoch
> zaintegrovanych v jednocipoch.
>
> Prosim v odpovedi uviest aj typ jednocipu, charakter aplikacie (hracka -
> priemyselna aplikacia - kriticka zalezitost typu pacemaker; druh
> napajania, moznost ci nemoznost zasahu obsluhy) prip. ine relevantne
> okolnosti.

LPC2119, aplikace: draha hracka (chodici robot), napajeni z
laboratorniho stabilizovaneho, drive i spinaneho zdroje 7V, 10A,
mistne stabilizovano na 5V, 3.3V a 1.8V. Velke proudove spickove i
dlouhodobe odbery a poklesy napajeciho napeti. Noha pritahnuta 10k k
+3V. Zatim nebyl problem, ac je vyrobce dosti trapny a brouk jinak
obsahuje skoro vic chyb nez funkci.

Zdravi Marek P.