OT: folie na okna (nebo tak neco)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Září 12 14:03:34 CEST 2006

Neblaznete, polarizaky jsou opravdu drahe jako prase, ale primarni polozku
tam urcite netvori cena folie. Oni objektivy jsou taky mnohem drazsi nez
treba popelnik a pritom je v tom zhruba stejne skla... :-DD Samotna
polarizacni folie se objednat da a prepocitano na plochu bezneho polarizaku
stoji zlomek, koneckoncu na kazdem LCDcku jsou ty polarizaky z kazde strany
a plocha dnesnich displeju je celkem slusna. Pokud toho nekdo kupuje
kilometry, tak to tak drahe byt nemusi.

Dusan Dolezal