OT: Tak snad konecne Linux pro zacatecniky

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Září 12 12:12:52 CEST 2006

Prehrava to ceske titulky i s diakritikou u filmu ? Jak je to vubec s
podporou cestiny ?

Ja naposled zkousel SUSE 10 a prekvapilo me , ze veskery muj HW to
poznalo krasne(Cipova sada nvidia 3 250 on board 1gb lan atd...) ale
vykaslal jsem se na to kdyz jsem zjistil ze moje ATI neumi akcelerovat
v Xkach, ze linux nema ani poradnyho DC klienta a vsichni jedou pres
WINE a windowsacke klienty .A ze podpora SB audigy 2 se taky moc
nezadarila hlavne co se tyce prostoroveho zvuku .

Cele to zkoncilo tim kdyz mi FireFox jel 2x pomaleji a jeste se
zasekaval sem tam proti naprosto bezproblemovemu chodu XP. Ale uvidime
stahnu a zkusim.

snehulak