OT: Tak snad konecne Linux pro zacatecniky

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 12 12:00:15 CEST 2006

No nechal jsem se konecne zase po dlouhe dobe zlamat na novou Linuxovou
distribuci FreeSpire.

Je to prvni distribuce, ktera jak na PC doma tak v praci se rozjela a
nasla veskery HW - nemusel jsem hledat zadne ovladace.

Sice jsou obcas nejake mouchy, ale na to ze to je verze 1.0 je to uplne
idealni.

Behem 5 mint jsem rozjel sit, messenger, mail, internet. Tedy vse co
potrebuji primarne mit funkcni, abych v tom mohl vubec zacit fungovat.
Nespornou vyhodou je i to, ze je to plne multimedialne nakonfigurovane -
prehrava to skoro vsechno. Stejne tak nainstalovany OpenOffice.

Vyhodou je ze instalacni CD lze pouzit i jako Live distribuci a nechat
to nabootovat z nej a vyzkouset zda nebude problem s HW.

Rozhodne si myslim, ze toto je cesta jak presvedcit uzivatele win
prestoupit na linux. Samozrejme prijdou jeste krute chvilky az bude
treba neco prizpusobit.

RadekCX - www.cncnet.info

P.S.: tohle samozrejme pisu uz z Freespire