nf VCO

Pondělí Září 11 21:07:29 CEST 2006

Hezký večír,

    no já netvrdím že se 500Hz rozeznává jen hmatem, ale už to také jde.
A znám lidi co rozeznají i více.

    Asi to bude chtít vyzkoušet. Ale je fakt že mně trošku uniklo že se
jedná o změnu kmitočtu a ne o změnu hlasitosti. Chce to lépe číst :)
Změna hlasitosti by byla na těch 4 kHz určitě lépe znát, kmitočet ale
moc ne. To je pravda.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz