Stoln9 DVD a DivX

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 11 17:38:37 CEST 2006

My mame doma asi rok jeden z tech levnejsich - model presne nevim
(nejsem ted doma), ale je to od cyberhome. Cca pul roku nazpet sem ho
doporucil i znamym a stal kolem 1600 v softcomu v Brne. Umi DivX, Xvid,
DVD, MP3, JPG. Vsechny filmy co sem do nej dal fungovaly naprosto bez
problemu, nedela mu problem vice filmu v DivX na 1 DVD. Ceske titulky
take bez problemu, jen je treba, aby se soubory s titulky a filmem
jmenovaly uplne stejne (az na priponu samozrejme), jinak je nenajde a
nezobrazi. Titulky nefunguji u filmu ktere sou v MPEGu (i kdyz se soubor
s titulky jmenuje stejne jako soubor *.mpg), ale tech je minimum. FW
upgadovat lze ale nedelal sem to - nebylo proc. Vim ze ten co mame doma
se dela ve dvou modifikacich - s vystupem 5.1 a bez nej (cenovy rozdil
cca 300Kc). Kazdopadne maximalni spokojenost, zadne zbytecne serepeticky
navic, spolehlivost, doporucuji.

JDrozd